Stichting Gevu Museumbus

oldtimerbussen verhuur voor uw bruiloft/feestje of rondritten

Over ons

Stichting Gevu Museumbus is het voormalige bus 27 /gevu27. Wij hebben na het verdwijnen van het GVU nv in december 2013 drie jaar samen gewerkt met Stichting Bram uit Amsterdam. Na drie jaar plezierig te hebben samen gewerkt hebben wij besloten om een eigen stichting op te gaan richten met het doel het verwerven, restaureren, onderhouden en zover als mogelijk rijvaardig beheren van voormalige stad -en streekbussen uit de regio Utrecht. Deze bus(sen) kunt u huren in de provincie Utrecht. Wij hebben wij tot op heden 2 bus en dat zijn namelijk de Gevu 27 en de Gevu 316. De laatste hebben wij op 4 september aangekocht en gaan deze eerst weer in zijn originele staat terug brengen alvorens u deze ook kunt huren.

Stichting Gevu Museumbus is aangesloten bij stichting ESO.

en staat ingeschreven bij het Nationaal Register Mobiel Erfgoed.

Opbellen